piątek, 10 sierpnia 2012

Indyk w sosie pieczarkowym

Składniki:

mięso gulaszowe z indyka 
pieczarki 
parę suszonych grzybków 
cebula 
śmietana 
czosnek 
majeranek 
sól,pieprz 
zioła prowansalskie 
marchewka 
pietruszka 
makaron 
olej

Mięso z indyka przyprawiłam czosnkiem i przyprawami. Polałam oliwą i odstawiłam na 2 godziny do lodówki. Następnie wstawiłam do piekarnika. Podlałam wodą. Piekłam w temp.180 stopni przez godzinę.
Po godzinie dodałam do niego pokrojoną marchewkę i pietruszkę. ( Możecie dodać inne ulubione warzywa) i ponownie wstawiłam na około 30 minut do piekarnika.
Gdy mięso się piekło podsmażyłam pokrojone w plasterki pieczarki i cebulę. Dodałam również parę namoczonych wcześniej suszonych grzybków.Po usmażeniu przełożyłam wszystko do miseczki i zmiksowałam.Przełożyłam na patelnię i dodałam śmietanę.Wymieszałami dodałam do sosu,który wytworzył się z pieczenia indyka.
Podawałam pokrojonego indyka z makaronem.


Smacznego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz